مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:202024-01-13دانش

فارس من| دغدغه های دانشجویان دکتری؛ ازشهریه های نجومی تا نداشتن حقوق


«همه دغدغه ام تدریس در دانشگاه بود، حالا اما هیچ امیدی برای آن نمی بینم، جذب در دانشگاه خیلی سخت تر از چیزی است که فکرش را می کردم، دانشجویان دکتری باید انگیزه ای برای تحصیل داشته باشند که دریافت حقوق می تواند یکی از آن انگیزه ها باشد»، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس_ بنده دانشجوی دکتری ممتاز دانشگاه با معدل19/90 هستم، در همه جای دنیا مقطع دکتری شغل محسوب می شود و دانشجویان بابت تحصیلات تکمیلی حقوق دریافت می کنند.

بسیار بد است که یک فرد 30ساله برای تامین مخارج زندگی دانشجوی خود دستش را پیش خانواده دراز کند، متاسفانه هیچ کدوم از مسؤولان به داد ما نمی رسند ما دانشجویان دکتری حقوق و بیمه ای نداریم فقط درس می خوانیم بدون هیچ امید به زندگی و به دوستان خود توصیه می کنم تا وقتی که شغلی برا خودشون پیدا نکردند دنبال ادامه تحصیل نروند چون هزینه ها بسیار بالا است که واقعاً دانشجوی بدون درآمد نمی تواند تحصیل کند.

اینها بخشی از صحبت های یک دانشجوی ممتاز مقطع دکتری است که از شرایط خود ناراضی بوده و خواستار در نظر گرفتن حقوق برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

یکی دیگر از دانشجویان دکتری که از هزینه های نجومی دانشگاه ناراحت است هم می گوید: بنده یک پذر هستم که به تحصیل بسیار علاقه مندم و در رشته حقوق درس می خوانم اما با توجه به هزینه های سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دغدغه های دانشجویان دکتری؛ ازشهریه های نجومی تا نداشتن حقوق

فارس من| دغدغه های دانشجویان دکتری؛ ازشهریه های نجومی تا نداشتن حقوق